14 червня 2022 року відбулася міська методична секція викладачів суспільно-гуманітарних предметів (громадянська освіта, історія, основи галузевої економіки і підприємництва, основи інноваційного підприємництва, основи правових знань) закладів професійної (професійно-технічної) освіти м. Києва за темою: «Формування у здобувачів освіти мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в компетентнісного підходу до освітнього процесу. Впровадження сучасних форм і методів в умовах трансформації освіти».

14 червня 2022 року відбулася міська методична секція викладачів суспільно-гуманітарних предметів (громадянська освіта, історія, основи галузевої економіки і підприємництва, основи інноваційного підприємництва, основи правових знань) закладів професійної (професійно-технічної) освіти

 м. Києва за темою: «Формування у здобувачів освіти мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в компетентнісного підходу до освітнього процесу. Впровадження сучасних форм і методів в умовах трансформації освіти».

На секції були розглянуті питання:

– Використання популярних електронних інструментів з метою підвищення мотивації до навчальної діяльності здобувачів освіти;

– Про проведення спільних заходів з викладачами української мови та літератури щодо виконання пропозицій та рекомендацій Уповноваженого із захисту державної мови, які містяться у публічному звіті «Річний звіт про стан дотримання Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної у 2021 році».

– Про використання методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у 2022-2023 н.р.

– Виступи-презентації викладачів суспільно-гуманітарних предметів Державного навчального закладу «Центру професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва». Щиро вдячні усім учасникам міської методичної секції суспільно-гуманітарних предметів, які приєднались до обговорення актуальних питань щодо формування у здобувачів освіти мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до освітнього процесу.